در حال بارگذاری ...
  • رحمت امینی:

    قصه جذاب یکی از عناصر مهم اجراست

    رحمت امینی نمایش «جگر هندی» را که یکی از حکایت‌های گلستان سعدی است از هفتم فروردین در تالار سنگلج به صحنه‌ می‌برد. او می‌گوید، متون ادبی را باید با رویکردی جدید اجرا کرد.


    رامونا شاه:

    برای رسیدن به یک نقش باید وقت گذاشت

    رامونا شاه که این شب‌ها با بازی در چهار نقش در نمایش «هفت‌خاب» روی صحنه می‌رود، تعدد حضور در چند نمایش به طور همزمان را از آفت‌های بازیگری امروز تئاتر می‌داند که باعث افت کیفی نمایش‌ها می‌شود.


    مصطفی کوشکی:

    گاهی دستمزد یک بازیگر از فروش کل کار بیشتر است

    مصطفی کوشکی با انتقاد از وضعیت بازیگری در تئاتر می‌گوید یک کارگردان با حضور بازیگر شناخته شده، اینفلوئنسر و ... تصمیم می‌گیرد با پرداخت هزینه مالی معروف شود. در چنین شرایطی سرمایه‌گذار، تهیه‌کننده و کارگردان به این فکر می‌کنند که با صرف سرمایه خود را به یک برند تبدیل کرده و ...


    الناز حبیبی:

    «جزیره لؤلؤ» بیانی ساده و فرمی منحصربه‌فرد‌ دارد

    الناز حبیبی‌ بازی‌گر نمایش «جزیره لؤلؤ» در گفت‌وگو با ایران تئاتر از برخی‌ ویژگی‌های این نمایش و همکاری با ستاره پسیانی گفت‌ و بیان ساده و فرم منحصربه‌فرد نمایش را دلیل اصلی استقبال مخاطبان دانست.


    کارگردان «قلب نارنگی»:

    موضوع خانواده برایم از هرچیز مهم‌تر است

    داریوش علیزاده کارگردان نمایش «قلب نارنگی» این بار هم نمایشی با موضوع خانواده را روی صحنه برده که ایده اصلی آن را از رمان «گور به گور» وام گرفته است. او بر اجرای نمایش‌هایی درباره این مضمون اصرار دارد، چراکه می‌گو‌ید چیزی برایش مهم‌تر از خانواده نیست.


    منیژه محامدی:

    تا زمانی که تماشاگر فقط برای دیدن بازیگر به سالن می‌آید تئاتر شکل نمی‌گیرد

    منیژه محامدی این روزها مشغول ترجمه و نوشتن کتاب خاطراتش است. او می‌گوید فضای تئاتر در ایران تغییر کرده و با آن احساس نزدیکی نمی‌کند به همین دلیل تمایلی برای کارگردانی در این شرایط ندارد.